Van Berkeley naar Hawaii! :) - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Francis Voet - WaarBenJij.nu Van Berkeley naar Hawaii! :) - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Francis Voet - WaarBenJij.nu

Van Berkeley naar Hawaii! :)

Door: francisvoet

Blijf op de hoogte en volg Francis

05 Juli 2012 | Verenigde Staten, Berkeley

Hoi allemaal!

Ik weet dat mijn vorige berichten vrij lang waren, maar dit berichtje zal ik kort houden, omdat ik moet gaan slapen omdat ik morgen naar Hawaii ga!!! :-).
Echt bizar, de weken zijn omgevlogen! Mijn laatste final voor mijn summer course heb ik afgelopen vrijdag gehad, en ik krijg binnen twee weken te horen of ik mijn cursus met een voldoende heb afgesloten. De afgelopen weken waren echt super vet, zal het jullie in het kort vertellen :):

We zijn een weekendje met 10 man naar Yosemite, national parcs geweest en dat was echt mega gaaf! We hebben flinke hikes gemaakt, mooie uitzichten gezien, in lakes gezwommen en het mooiste was nog wel dat we na een aantal uur bij een berg uitkwamen en vervolgens (terwijl het 35 graden was) sneeuwballengevecht (!) hebben gehouden! Het was een onvergetelijk weekend en het resultaat mocht er wezen: minimaal 50 (!) muggenbulten, en 1 was even groot als 3 NL muggetjes. We waren in een of andere muggenplaag beland waardoor we uit paniek met kleren en al de lake zijn ingesprongen ;). Verder zijn we nog naar de Gay Pride in San Francisco geweest waar de blote billen, borsten en travestieten ons om de oren vlogen. Was in ieder geval prachtige ervaring! Verder zijn we afgelopen weekend naar Alcatraz gegaan; ik was er echt van onder de indruk; tijdens de 3 uur durende rondtour kreeg je veel te zien; van de cellen tot de eetzaal en de buitenplaats tot de ontsnappingsverhalen. Verder hebben we nog een dag een scooter gehuurd om de omgeving nog beter te verkennen, zijn we naar Oakland gegaan, zijn we afgelopen weken flink wezen stappen en zijn we een paar keer naar San Francisco geweest om lekker rond te banjeren, te shoppen en te eten. Ik ben verliefd op die stad! Verder zitten er in mijn studiegroepje twee Amerikanen die ons al een aantal keer op sleeptouw hebben genomen naar de bekendste restaurants/cafes/winkels/frat party´s en zijn ook bij een van hen thuis geweest (welkom in mijn crib!), was een mooie ervaring :).

Maar goed, helaas vertrokken veel internationals afgelopen weekend alweer naar huis, waardoor we van een aantal al afscheid hebben moeten nemen. Afgelopen vrijdag waren de eerste summer courses afgelopen, dus ´s avonds hadden we flinke party, flauw dat we zaterdag om 10.00 uur al moesten uit checken..viel behoorlijk zwaar ;) momenteel heb ik een paar daagjes bij Demet geslapen in haar frat house; ze woont met ongeveer 40 anderen mannen en paar vrouwen samen, en het is echt een typisch, ranzig, amerikaans studentenhuis. Al mooie feestjes gehad hier, maar ondanks de schoonmaakploeg hier 2x per week langs komt met hogedrukspuit blijft het een giga smerige zooi.

En morgen vlieg ik naar HAWAII!!!! :-) Vlieg samen met Juul en heb er mega veel zin in! Lekker chillen en genieten van de zon, zee en stranden. We vliegen naar Honolulu waar we 4 nachten blijven slapen. Dan vlieg ik naar een ander eiland (Maui), waar ik nog een paar nachten blijf slapen en iedere dag door het hostel een tour wordt georganiseerd (bv: snorkelen, surfen, vulkanen bekijken, hiken, etc). Ben echt mega benieuwd, maar heb het gevoel dat het echt topdagen gaat worden! Lonely planet is in ieder geval ingepakt, dus gaat helemaal goed komen! Volgende week zaterdag land ik weer in San Francisco en heb dan nog 2 daagjes om mijn laatste dingetjes te doen en afscheid van iedereen te nemen. Het gaat bizar snel, maar het is een prachtige ervaring en het is genieten, genieten, genieten! :-)

Take care!!!

Liefs Francis



  • 05 Juli 2012 - 11:26

    Marieke:

    Oh, hier is het echt vies, warm weer. Het zal zo wel gaan onweren. Wat zal jij het daar lekker hebben. Honolulu.. wij hebben hier alleen de hondenlulu van Spikey.. Verschil moet er zijn. He, geniet er van. Om je toch een beetje jaloers te maken; gisteren zijn Adrienne en ik een dagje naar Utrecht geweest. Daar hebben we op het terras van Aniek lekker een aardbeientaartje met Heleen gegeten. Dat heb jij dan weer moeten missen! Groeten Marieke en Dingeman natuurlijk.

  • 05 Juli 2012 - 19:33

    Kirsten:

    Ha Francis,

    Wat fijn om te horen dat je zoveel lol hebt en zoveel meemaakt daar! Heel veel plezier en geniet!!!! :)

    XX


  • 05 Juli 2012 - 20:03

    Broertje Bart:

    Zussie! Super weer allemaal, ben trots op je. Vergeet niet enkele keren te surfen!! Dat is nog het enige dat op je lijstje ontbreekt! X

  • 06 Juli 2012 - 13:45

    Rii:

    Lieve Fransje,

    Wat een leuk verhaal weer! Heerlijk om al die USA verhalen te lezen! Goed dat je het nog steeds naar je zin hebt! Geniet van je Hawai en Maui en straks mag je weer van St Anna genieten!

    Ik zie je over een paar weken weer thuis!
    lfs

  • 06 Juli 2012 - 21:10

    Tante Gerda:

    Hoi Fransje wat geweldig om zo jouw verhalen te lezen. Geniet ervan. Het is zo voorbij. Liefs GerdaB ;-)

  • 06 Juli 2012 - 23:22

    Nadieh:

    Heeeeeeeeeerlijk Franzl!
    Geniet daaar!! ik ben heul erg jaloerss

  • 07 Juli 2012 - 15:57

    Mies:

    Heej fransje! Goed te horen dat je je nog steeds zo goed vermaakt! En nu in Hawaii....ge-wel-dig! Enjoy babe!!

  • 09 Juli 2012 - 12:30

    Danique:

    Hee lieve Frans!
    Erg leuk om te lezen wat je meemaakt. Gek dat de tijd zo snel voorbij gaat he. Ik heb in ieder geval wel weer zin om je te zien en lekker bij te kletsen als we allebei weer in Nederland zijn. Geniet nog even een paar daagjes!
    xx

  • 09 Juli 2012 - 19:08

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Berkeley

Francis

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 20618

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 12 Juli 2014

Oeganda!

19 April 2012 - 17 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: