Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Francis Voet - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Francis Voet - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: francisvoet

Blijf op de hoogte en volg Francis

18 April 2012 | Nederland, Zeeland

Hoi allemaal!

Het is dan bijna zover...nog 1 nachtje slapen en dan vertrek ik al richting de U.S.A!!! Inmiddels woon ik alweer 2 weken in Zeeland, thuis bij paps en mams ;). Mijn tas moet ik nog inpakken, maar het is duidelijk dat ik streng tegen mezelf moet zijn en zo weinig mogelijk spullen mee moet nemen (in tegenstelling tot de auto die bom en bomvol zat na het overhuizen r. Zeeland ;). Gisterenavond ben ik teruggegaan naar Nijmegen, om nog van een aantal vrienden & huisgenootjes afscheid te nemen, was gezellig! Vandaag ben ik zelfs nog langs de uni gegaan om de zomerbeurs aanvraag definitief te maken...na 4 uur ongeveer 11 docenten en commissies te hebben ontmoet (:S!), zijn de nodige krabbels gezet en is dan eindelijk mijn aanvraag ingediend; hiephoi!

Even in het kort mijn reis:
- Morgen (19 april) vlieg ik met Renée (vriendin van de basisschool) naar New York; vanuit daar gaan we met de bus naar Philadelphia, Washington D.C. en Memphis. Dan hebben we een auto gehuurd waarmee we r. New Orleans zullen rijden. Vanuit New Orleans gaan we met de bus r. Las Vegas. Vanaf hier huren we weer een auto, crossen we langs de national parcs, San Diego, Los Angeles (waar we Mischa oppikken, vriend van me) om uiteindelijk uit te komen in San Francisco :).
- In de buurt van San Francisco (Berkeley) ga ik 6 weken een summer course volgen. Zie de site: http://www.lucprograms.com/berkeley.html
- Na deze 6 weken ga ik nog 2,5 week rondreizen, maar hiervan is de planning nog niet bekend..

Zo..nu wordt het toch echt eens tijd om de puntjes op de 'i' te zetten en mijn tas in te gaan pakken! Ik zal jullie af en toe op de hoogte proberen te houden van de reis! :)

Liefs Francis

  • 18 April 2012 - 15:12

    Bregje:

    Geniet ervan!

  • 18 April 2012 - 15:17

    Lieve:

    Heeel veeel plezier meis. Goede reis en succes met het inpakken als je backpack eenmaal gearriveerd is!

  • 18 April 2012 - 15:57

    Tante Gerda:

    Hey die FRancis, ik heb al afscheid van je genomen, maar toch nog even via deze weg een lieve knuffel om de reis door te komen. Geniet van je tijd daar, liefs Gerda

  • 18 April 2012 - 17:47

    Aniek:

    Heeeeel gaaf! Ontzettend veel plezier en geniet vooral!!
    Tot over een paar maanden lief nichtje.
    X

  • 18 April 2012 - 18:44

    Hilde:

    Hoi Fransje,

    Geniet ervan moppie! Ik zie je verhalen graaaaag tegemoet!

    kuss

  • 18 April 2012 - 18:48

    Tante Johanna:

    Dag Francis!
    Heel veel succes en een goede reis!

  • 18 April 2012 - 20:10

    Adrienne En Marieke:

    Hey francis,
    Lekker man! Je zal er ongetwijfeld superveel zin in hebben. Als je terug komt gaan we snel lekker high tea-en. Genoeg te kletsen. Tenslotte willen we nog iets heel bijzonders en origineels tegen je zeggen; geniet ervan!
    Dikke zoenen van jouw nichtjes

  • 18 April 2012 - 20:50

    Florus&Eefke:

    Fransje, heel veel plezier in Amerika! Laat je een boodschap in Las Vegas achter voor Florus? Speltip 8 van Florus: als je verliest, verdubbel en herhaal je inzet. En vooral veel op rood. Liefs x

  • 19 April 2012 - 12:23

    Heleen:

    leuk!!!! Geniet ervan!

  • 19 April 2012 - 17:14

    Ome Ad En TanteTonny:

    We hebben gisteren 18-5-2012 gemailt, maar nu gaat het echt beginnen.
    We gaan je volgen .
    Dikke kus. Ome Ad en Tante Tonny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeeland

Francis

Actief sinds 16 April 2012
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 20617

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 12 Juli 2014

Oeganda!

19 April 2012 - 17 Juli 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: